Drage - Reisverslag uit Drage, Duitsland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu Drage - Reisverslag uit Drage, Duitsland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu

Drage

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

24 Juni 2013 | Duitsland, Drage

Maandag 24 juni

Afgelopen vrijdag doorgereden naar Garslev, camping aan zee stond in de campinggids, bleek aan een fjord te zijn. Mooie camping. Alleen voor Blacky was het wat moeilijk om uit te laten, een heel smal bospad. Veel regen gehad. Ik kreeg de camper niet recht, stond behoorlijk scheef, zakte steeds verder weg. En, ja, dan maandag weg rijden. Nee, dus. Ik slipte alle kanten op, de motor sloeg tot twee keer af. Matjes eronder, werkte ook niet. Even rustig nadenken, klein stukje vooruit en dan achteruit uit parkeren. Hé, hé, maar dan staat er een dekenkist van Kapitein Hook in de weg en een picknicktafel. Iedereen natuurlijk kijken en niet even helpen. Uitstappen en kijken hoe nu verder, staat er ook nog een auto in de weg. Maar het is mij gelukt, dan nog een behoorlijke berg op en rijden maar. Het zweet stond mij in de handen.

Op weg naar een camperplaats in Damp. Plaats op grind en gras voor de deur, rijd ik tenminste zo weg. Stroom 0,50 cent, had ik natuurlijk niet, wisselen maar te weinig gewisseld en vanmorgen geen stroom. Zonder koffie ga ik niet weg, dus weer wisselen. Op de camping was een Grieks restaurant en heerlijk gegeten voor 14,00 euro.

Vanmorgen weg met regen en smoordruk op de weg. Vooral bij Hamburg een gekke huis. Ik wou weer terug naar Drage, begin van de vakantie ook gestaan, maar nu op de camperplaats. Lukte dus niet, alles had onder water gestaan. Je kon wel onder de dijk staan maar dat was niets. Dus nu op de camping, ook wel lekker, geen zorgen om de stroom en lekker douchen. Ik ga morgenavond ook uit eten en zou alleen vanavond dus nog koken. Het zal ook niet zo wezen, gasfles leeg. Campingbaas heeft me geholpen en mij geleerd hoe ik het moest doen. Super. Morgen naar Detern en dan zit de vakantie er weer op. Ik heb echt genoten, maar miste Jan behoorlijk en weet eigenlijk niet of ik weer met de camper op stap ga. Je staat er alleen voor en je moet alles alleen oplossen, ik kan het wel, maar het is niet gemakkelijk.

  • 24 Juni 2013 - 19:27

    Ineke:

    blij dat je hebt genoten en natuurlijk mis je jan. zo helemaal alleen heb je ook tijd om na te denken en ik vind dat jij je goed door heen slaat. lieve jeanette gedankt voor je heerlijke verhalen en een voorspoedige thuisreis.

  • 24 Juni 2013 - 20:06

    Stefan En Jet:

    Lieve mam,


    Fijn wer wat van je te lezen, wij maakten ons al zorgen! Wat bbetreft de regen, wij hebben hier ook behoorlijk wat nattigheid gekregen, zomaar .................gratis!!!!!

    Je bent weer een ervaring rijker en dat je Pap zo miste is niet zo gek!!!!!!! En ja, je moet alles alleen oplossen, misschien toch fijner om met een groep te gaan???

    Laat het allemaal bezinken en neem dan een beslissing. Je kunt in ieder geval terug kijken straks op een vakantie vol ervaringen!!!!! Wij zijn ongelooflijk trots op jouw en staan achter iedere keus, die je neemt!!!!!!


    Wij hopen je snel te zien en je foto s te zien!!! Wij houden van jouw, tot gauw en............uitkijken op de terugreis!!!!! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeannette

Nog altijd werkend en hoop veel te reizen met de camper.

Actief sinds 26 Maart 2013
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 15193

Voorgaande reizen:

26 Maart 2013 - 31 December 2013

Camper

Landen bezocht: