Texel - Reisverslag uit Callantsoog, Nederland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu Texel - Reisverslag uit Callantsoog, Nederland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu

Texel

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

15 September 2014 | Nederland, Callantsoog

Maandag 15 september Wat een rust, moet gewoon afkicken. Gisteren kwam Jort en zijn vriendin nog langs in Callantsoog. Lekker uit eten. Jort wilde sliptong, op, het zal ook niet, dan maar aan de tongrolletjes met een zure saus. Was gezellig. Terug op de camping eerst koffie en natuurlijk weer aan de borrel. Tot 11 uur buiten gezeten, sokken en truien aan, het was behoorlijk vochtig. Maar weer veel gelachen. Om half negen op, de anderen zijn ochtend mensen en natuurlijk alweer actief. Met een knuffel afscheid genomen en onder de duinenrij naar Den Helder gereden. Richting Texel. Maar dan moet je over het water, dus dat betekend op de boot. De eerste keer verkeerd gereden op de haven, hoe moeilijk kan het wezen. Rondje Den Helder en nog een keer proberen. Yes, de goede baan, betalen, door rijden en weer gaat het fout, dus in de achteruit, motor uit en nergens meer aankomen. Snel een bakje koffie, slagboom omhoog, de rijbaan op de boot is niet breder Jeannette, zit ik weer met de banden tegen een randje aan, kijk ik links is er een gele streep i.p.v. een witte, ik dacht dat ik binnen de witte strepen moest blijven.  Hoe verwarend wil je het hebben. Eindelijk we varen, de Tom Tom laat dat ook zien. Er af rijden ging prima, hebben we ook weer gedaan. Op Texel nog 22 km. te gaan, naar het noordelijke puntje van het eiland. Mooi ritje. Voor de camping op de camperplaats, 18 euro, gratis douchen, water en internet. Op de vorige camping moesten we 4 euro per dag voor internet betalen. Als je alles mee rekend is 18 euro niet duur. Camper neer zetten, aan de stroom, stoel buiten. Ja, hoor heb ik weer, allemaal los lopende kippen, gansen, eenden en konijnen. De gansen zijn brutaal, ik laat me niet pikken, dus wegwezen. Ik sta onder de bomen, maar na een aantal pogingen doet de televisie het.  Vanavond weer eens gekookt, was er de afgelopen dagen bij gebleven. Morgen lekker fietsen in dit geweldige weer, zon en nog eens zon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeannette

Nog altijd werkend en hoop veel te reizen met de camper.

Actief sinds 26 Maart 2013
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 15140

Voorgaande reizen:

26 Maart 2013 - 31 December 2013

Camper

Landen bezocht: