Vakantie 2015 - Reisverslag uit Texel, Nederland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu Vakantie 2015 - Reisverslag uit Texel, Nederland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu

Vakantie 2015

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

20 Mei 2015 | Nederland, Texel

Vakantie 2015 Ben er wel aan toe, hoofd erg vol, loop op mijn tenen, moet rust pakken anders komt het niet goed. Het plan was om dit jaar naar Zweden te gaan, maar ik ben verstandig en blijf in Nederland. Nu op Texel, daarna afzakken naar het Zuiden en de laatste week een bijeenkomst van de camper soloclub. Ga ik vanmorgen weg, pak mijn tas en denk wat is hij licht, kijk ik erin, geen portemonnee. Als ik dat in Den Helder had ontdekt had ik terug kunnen gaan. Onderweg lekker rustig op de weg, bij de boot weer verkeerd gereden, leer het ook nooit. Ik had thuis al een ticket gekocht, het ticket is geldig voor auto`s en campers tot 6.50 meter. Kom ik bij het loket, mevrouw u heeft een fietsenrek acherop, ja, ingeklapt. Mevrouw, ik ga de camper even na meten. Je gelooft het niet, de camper meet 6.60 meter, 10 cm. teveel, maar de dame was in een goede bui, hoefde niets bij te betalen. Ik vond het al goedkoop 23 euro nu en vorig jaar 55 euro. Sta ik op de boot, telefoon, een collega. Jeannette weet jij waar de sleutels van het wijkgebouw zijn, daar houden we iedere woensdag spreekuur, nee,  jullie hebben vorige week afgesloten. Wij hebben ze in je ladenblok gelegd. Shit. Wegens een interne verhuizing, mag het ladenblok niet mee en heb ik die gister leeg geruimd. Er lagen meer sleutels in, heb alle sleutels gepakt en in de container gegooid. Nooit bij stil gestaan, heb zelfs het sleutelkoord er nog af gehaald. Collega`s op de kop in de container, maar ze hebben de sleutels gevonden. De rekening van het zoeken komt nog, neem wel taart mee als ik terug ben en nogmaals sorry. Op de camping een mooi stekje, aan het water, jonge meerkoeten en kwakkende kikkers. Vanmiddag nog even buiten kunnen zitten, daarna een paar buitjes. Nu lekker het kacheltje aan.

  • 21 Mei 2015 - 13:23

    Jan-Peter:

    Geniet er van Jeannette!

  • 21 Mei 2015 - 13:56

    Margriet Postema:

    Fijne vakantie!!. Wat leuk om zo met je mee te kunnen lezen / leven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeannette

Nog altijd werkend en hoop veel te reizen met de camper.

Actief sinds 26 Maart 2013
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 15097

Voorgaande reizen:

26 Maart 2013 - 31 December 2013

Camper

Landen bezocht: