Amsterdam 10 mei 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu Amsterdam 10 mei 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu

Amsterdam 10 mei 2014

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

10 Mei 2014 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen om 11 uur op weg naar Amsterdam. Waarom Amsterdam, vorig jaar in een gesprek bleek dat we graag naar het Rijksmuseum wilden. Nou dan koppelen we toch het jaarlijks reisje aan cultuur snuiven. Over dat snuiven heb ik al heel wat reacties gehad, maar we gaan het toch doen. In een rustig tempo gereden, we hebben toch vakantie. Op de weg naar de camping dacht ik, waar kom ik in godsnaam terecht. Smalle wegen en een oud industrieterrein. Maar eenmaal op de camping, geweldig. Pipo de clown wagens, tenten, caravans en campers staan allemaal door elkaar heen. Toen ik de stroom had aangesloten begon het te hozen. Kacheltje aan en lekker genieten. Gaat om 5 uur de telefoon, zus lief. Zjenet, ik sta voor een tunnel en kan daar niet onderdoor en er is geen alternatief. Ik ben er niet onder door gekomen, dus waar is zij langs gegaan, joost mag het weten. Ik naar het begin van de camping en daar kwam ze aan, gelukkig zat het dak nog op de camper. Was toch een alternatieve roVanmorgen om 11 uur op weg naar Amsterdam. Waarom Amsterdam, vorig jaar in een gesprek bleek dat we graag naar het Rijksmuseum wilden. Nou dan koppelen we toch het jaarlijks reisje aan cultuur snuiven. Over dat snuiven heb ik al heel wat reacties gehad, maar we gaan het toch doen. In een rustig tempo gereden, we hebben toch vakantie. Op de weg naar de camping dacht ik, waar kom ik in godsnaam terecht. Smalle wegen en een oud industrieterrein. Maar eenmaal op de camping, geweldig. Pipo de clown wagens, tenten, caravans en campers staan allemaal door elkaar heen. Toen ik de stroom had aangesloten begon het te hozen. Kacheltje aan en lekker genieten. Gaat om 5 uur de telefoon, zus lief. Zjenet, ik sta voor een tunnel en kan daar niet onderdoor en er is geen alternatief. Ik ben er niet onder door gekomen, dus waar is zij langs gegaan, joost mag het weten. Ik naar het begin van de camping en daar kwam ze aan, gelukkig zat het dak nog op de camper. Was toch een alternatieve route. Lekker gegeten en yes we hebben internet. Annemarie heeft een kaartje in een telefoon die werkt als hotspot, nog snel ook. Vanavond even songfestival kijken en bij kletsen.

  • 10 Mei 2014 - 21:41

    Jantsje:

    Wens jullie heel veel plezier en gezelligheid!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeannette

Nog altijd werkend en hoop veel te reizen met de camper.

Actief sinds 26 Maart 2013
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 15193

Voorgaande reizen:

26 Maart 2013 - 31 December 2013

Camper

Landen bezocht: