Zomer vakantie 2014 - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu Zomer vakantie 2014 - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu

Zomer vakantie 2014

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

07 Juni 2014 | Nederland, Boxtel

Vanmorgen om 11 uur het sleuteltje omgedraaid. De camper heeft er zin in 100 km.per uur, weet niet wat mij overkomt. Vorig jaar met moeite 90 km. Halverwege de Afsluitdijk geeft de Tom Tom een alternatieve route aan, de weg voor Zaandam afgesloten wegens een ongeluk. De signalering boven de weg geeft als alternatieve route Beverwijk, de Tom Tom Purmerend. Ik ben slim, ik denk iedereen gaat natuurlijk via Beverwijk. Ik ga richting Purmerend, dwars door het centrum en allemaal stoplichten. Kon wel lekker doorrijden en was binnen een half uur weer op de snelweg richting Utrecht. Bumper aan bumper, ben ook niets gewend. Drie uur later eindelijk in Boxtel, bij Stefan en Jet. Ik leer het ook nooit, achteruit in parkeren, zit de deur weer aan de verkeerde kant. Mijn hersenhelft werkt alleen bij mijn linkshandigheid, nu weet ik ook waarom ik SP stem, rechts gaat altijd fout. Ben blij met mijn nieuwe Tom Tom, denkt er eindelijk eens iemand met mij mee, hoef ik zelf niet na te denken. Is natuurlijk wel weer een valkuil, dus wel blijven opletten zouden de kinderen zeggen. Maak jullie niet ongerust doe ik.Gisteravond de schotel uitproberen. Stekker in de vuuraanstekker en de andere in het kastje. Helemaal niets. Kijkt Stefan er vanmorgen naar, Jeannette duw het knopje eens in. Ja, hoor, dom.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeannette

Nog altijd werkend en hoop veel te reizen met de camper.

Actief sinds 26 Maart 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 15215

Voorgaande reizen:

26 Maart 2013 - 31 December 2013

Camper

Landen bezocht: