Vessem - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu Vessem - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Jeannette Kelder - WaarBenJij.nu

Vessem

Blijf op de hoogte en volg Jeannette

12 April 2015 | Nederland, Vessem

Vrijdag 10 april Wat een heerlijke dag, rokjesdag. Niet zo koud vanacht, vanmorgen wel een koude douche, die van mij werkte niet, het zou ook niet zo zijn. Op de fiets, 35 km. naar  Door de bossen, landweggetjes en mooie vennen. De herberg is midden in het bos gelegen en erg druk. Het staat bekend om zijn uitsmijters, er is er zelfs 1 van 5 eieren, ik heb aan 2 eieren genoeg, heerlijk. Daar bestaat de menukaart ook uit, soep, uitsmijters en ijs na. Er is zelfs een ijsje waar de eekhoorn over heen heeft gepist. Hoe verzin je het, zeer orgineel.  Hoe houdt de fiets het, de eerste keer zoveel kilometers, niet voluit gereden en ik heb het gered. Nu heb ik hem nog maar net en nu al 2 kromme sleutels. Of ze vanzelf krom gaan, ik heb er niets bijzonders mee gedaan. Fiets op slot een sleutels in de zak, moet toch kunnen, 1 staat zelfs op breken, maar even terug naar de fietsenwinkel. Accu is weer opgeladen en morgen maar weer op de fiets, als mijn zadelpijn een beetje over wil gaan.  

Zaterdag 11 april De eerste nacht niet zo koud, eerst nog buiten gezeten. Donkere luchten en een bui. Gezamelijk koffie gedronken in de tent, 250 man/vrouw, maar er gaan vele makke schapen in een hok/tent. Daarna reisplein, heb je een bepaald land in gedachten waar je heen zou willen gaan, dan kun je je daarvoor inschrijven. Van al die inschrijvingen wordt dan een Excel bestand gemaakt, wat je later per e-mail ontvangt en zo kun je reisgenoten vinden die ook naar dat land zouden willen.  Wij Kelders hebben soms even rust nodig, dus alleen op de fiets, en hopa weer 20 km, lang leve de elektrische fiets, meteen maar een schaapje gekocht voor mijn zadel. En je wilt het geloven of niet, de reservesleutel begint ook weer krom te trekken. Zegt een van de mannen, Jeannette waarschijnlijk trap je bij het fietsen tegen de sleutel aan. Aan mijn hoela, die vlieger gaat echt niet op. Baal er wel van, straks moet ik na iedere fietstocht een nieuwe sleutel. Vanavond, lopend buffet en een jaren zestig band. Gezellig, krijg de smile niet van mijn face. Kunnen we er weer even tegen. Morgen weer naar huis en dan over zes weken gaan we weer, richting Texel. I love camperen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeannette

Nog altijd werkend en hoop veel te reizen met de camper.

Actief sinds 26 Maart 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 15115

Voorgaande reizen:

26 Maart 2013 - 31 December 2013

Camper

Landen bezocht: